مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

برای مسابقات جهانی آماده ایم/ جانبداری داوران در ترکیه مشهود است

کتیرایی در گفت و گو با سایت فدراسیون:
برای مسابقات جهانی آماده ایم/ جانبداری داوران در ترکیه مشهود است

مربی تیم ملی کاراته جوانان امید ایران گفت: از عملکرد تیم ملی در مسابقات بین‌المللی ترکیه راضی هستم و قول می‌دهم که در فرصت باقیمانده تا آغاز مسابقات جهانی جوانان امید که مهر ماه در مالزی برگزار می‌شود تیم به آمادگی کامل برساند و برای کشور افتخارآفرین باشد.

علیرضا کتیرایی در گفتگو با سایت فدراسیون کاراته با اشاره به کسب سه مدال طلا و 4 برنز از سوی اعضای تیم جوانان امید در مسابقات بین‌المللی ترکیه تصریح کرد:نفرات تیم ملی به غیر از یکی، دو نفر انتظارات مرا برآورده کردند و کادر فنی و مسئولان فدراسیون نسبت به کسب نتیجه مطلوب در مسابقاتت جهانی امیدوار کردند.

وی با بیان اینکه از مجموع تیم سه نفر از اعضا برای اولین بار بود که در مسابقات بین‌المللی شرکت می‌کردند گفت: این نفرات خوشبختانه عملکرد خوبی داشتند و شهاب نوروزی موفق به کسب مدال طلا و فرزام شفیعی موفق به کسب مدال برنز شدند.

وی در بخشی دیگر از این گفتگو تصریح کرد که می‌توانستیم حداقل یک مدال طلای دیگر داشته باشیم اما متاسفانه شاهین جعفری در مسابقه پای فینال مصدوم شد و به بیمارستان رفت.

وی به شرایط برگزاری مسابقات ترکیه نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه در این مسابقات جانبداری از تیم میزبان مشهود بود و حتی تا جایی که جدول مسابقات دو بار در طول برگزاری بازیها تغییر کرد.

کتیرایی در خصوص اینکه کمتر از یک ماه دیگر باید تیم ملی را در مسابقات جهانی مالزی هدایت کند گفت:روند آماده‌سازی تیم ملی تاکنون به شکل ایده آل پیش رفته و ظرف یک ماه آینده تلاش خواهم کرد تیم را به آمادگی نهایی برسانم تا در مسابقات جهانی افتخارآفرین باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد